Az online szakma egyik legrangosabb díjára „Az Év Honlapja” pályázatra 25 kategóriában lehetett nevezni november 15-ig. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott pályázaton eddig több tucat honlap mérettetett meg.

A benevezett honlapokból ismert szakemberekből álló zsűri válogatott, számos kritériumot figyelembe véve. Fontos szempont volt, hogy felhasználóbarát legyen – megfelelő információt, segítséget nyújtson. Elengedhetetlen volt a kreativitás és a naprakészség, az új tartalmak felkerülésének folyamatossága és a honlap reszponzivitása, megfelelő megszerkesztettsége is.

A Dumaszínház sikere egy gyümölcsöző közös munka eredménye. Az új honlap tervezését, az arculat átalakítását egy egri cég a Colorandcode végezte. A honlap analitikája, keresőbarátsága is fejlődött a HD Marketing közreműködésével. A fejlesztők szorosan együttműködtek az Interticket Kft-vel, a jegy.hu oldal üzemeltetőjével, amelynek eredményeként naprakész jegy- és programinformációt biztosít a látogatók számára mindkét oldal.  A távlati cél, hogy az internetes programoldalak is innen kapjanak majd valós idejű műsorinformációt.