A Dumaszínház és a BKK közös kampányában azért metróznak, buszoznak és kerékpároznak a humoristák, hogy nézőik is így tegyenek – nemcsak akkor, amikor épp stand-up előadásokra igyekeznek. Az előnyök:

  • környezettudatosság,
  • egészséges, sportos élet,
  • nem kell parkolóhelyet vadászni,
  • és még egy sör is legurulhat.

Mindezt Hadházi László is megerősíti, aki MOL Bubira pattanva a hajába tépő széllel együtt teker, miközben a zebrán utána fordulnak a nők, majd miután lerakja kétkerekű pajtását, büszkén mutat rá a tökéletes test titkára.

 

Persze a humorista nem ma kezdte a tekerést: régóta lehet tudni róla, hogy komoly biciklifanatikus.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Hadházi László (@hadhazilaszlohivatalos) által megosztott bejegyzés

Korábban a Szomszédnéni Produkciós Iroda tagjai illusztrálták videóban, miért fontos a zöld közlekedési kampány.