Hosszú évek óta olvasható a Dumafüred hirdetéseiben az „Egy fesztivál, ami jobb, mint a reklámja” szlogen. Ha elemezzük ezt a mondatot (vagy csak értünk magyarul), kiderül, hogy
- Ez egy nagyon jó fesztivál,
- A reklámjai… hát… kevésbé jók.
Nos, a második pont hazugság. Nem igaz. Hogy mennyire jók a dumafüredes reklámok, számos bizonyítékot fel tudnánk hozni, de legyen elég 4 videó az elmúlt 4 évből:
A retro-reklámok világát meglovagoló 2015-ös esztendőből mutatjuk a Disnofit sport- és májkrém című hirdetést:
2016-ban készült a Egy jó korsó sör című sörreklám-paródia:
2017-ben a magyar háztartásokban működő televíziók képernyőjéről a leggyakrabban elhangzó kérdés ez volt: „De miéééért”. Ahogy a Vészhelyzet c. szpotban is:
Nyár, Balaton, Despa Dumasito: egy igazi nyári sláger két latino macsótól:
Ha most már elhiszed, hogy ez egy tényleg nagyon jó fesztivál, akkor látogass el a dumafured.hu oldalra, ahol megnézheted az idei teljes programot.