Hosszú évek óta olvasható a Dumafüred hirdetéseiben az „Egy fesztivál, ami jobb, mint a reklámja” szlogen. Ha elemezzük ezt a mondatot (vagy csak értünk magyarul), kiderül, hogy

  1. Ez egy nagyon jó fesztivál,
  2. A reklámjai… hát… kevésbé jók.

Nos, a második pont hazugság. Nem igaz. Hogy mennyire jók a dumafüredes reklámok, számos bizonyítékot fel tudnánk hozni, de legyen elég 4 videó az elmúlt 4 évből:

A retro-reklámok világát meglovagoló 2015-ös esztendőből mutatjuk a Disnofit sport- és májkrém című hirdetést:

 

2016-ban készült a Egy jó korsó sör című sörreklám-paródia:

 

2017-ben a magyar háztartásokban működő televíziók képernyőjéről a leggyakrabban elhangzó kérdés ez volt: „De miéééért”. Ahogy a Vészhelyzet c. szpotban is:

 

Nyár, Balaton, Despa Dumasito: egy igazi nyári sláger két latino macsótól:

Ha most már elhiszed, hogy ez egy tényleg nagyon jó fesztivál, akkor látogass el a dumafured.hu oldalra, ahol megnézheted az idei teljes programot.